Otázky a odpovědi

Vy máte otázku, my máme odpověď.


FAQ

Nejčastější otázky a odpovědi


Vy máte otázku, my máme odpověď. A pokud tady odpověď nenajdete, využijte kontaktní formulář níže. Rádi odpovíme na všechny dotazy.

Zkušenosti s činností výboru máme. Vlastně díky tomu vznikla myšlenka vytvořit program pro společenství vlastníků, který bude efektivní, ušetří čas, zjednoduší práci výboru a zajistí v domě informovanost, organizovanost a komunikaci. Majitel SVJ Aplikace je sám ve výboru na pozici místopředsedy a díky tomu máme dostatek informací pro vytvoření SVJ Aplikace. Také s námi spolupracovaly dva výbory, které nám pomáhaly s jednotlivými funkcemi. Mimo to jsme v průběhu vývoje konzultovali celou funkcionalitu s notářskou i advokátní kanceláří a správcovskou firmou. Na základě všech těchto zkušeností vznikla SVJ Aplikace tak, jak ji dnes můžete využívat.
Program SVJ Aplikace se neinstaluje do počítače. Je umístěný online, aby byl přístupný odkudkoliv a mohli jste se přihlásit z jakéhokoliv vašeho zařízení. Například z tabletu nebo mobilního telefonu.
Celou aplikaci jsme vytvořili tak, aby měla responzivní vzhled. Takže ano, SVJ Aplikaci můžete využívat i na mobilních zařízeních jako jsou tablety nebo mobilní telefony.
Samozřejmě. K dispozici je demo, ve kterém se můžete podívat, jak celá SVJ Aplikace funguje a jakými funkcemi disponuje. Uvidíte kompletně celou aplikaci s demo daty. Můžete si tak projít vše ještě před objednáním.
Kontaktujte nás přes poptávkový formulář. My se ozveme zpět, domluvíme si podrobnosti a vytvoříme pro vás registrační formulář. Ten stačí jen vyplnit a odeslat. Poté vše zkontrolujeme, připravíme celé prostředí pro vaše SVJ a odešleme vám přístupy.
Ano. Například u dokumentů zvolíte, zda jsou viditelné pouze výboru nebo je k vidění všem členům SVJ. Můžete vytvářet i složky, které nastavíte viditelné pouze pro výbor a veškerý obsah umístěný v těchto složkách uvidí pouze výbor SVJ. U složek můžete vytvářet tzv. „Osobní složky”, ke kterým má přístup pouze daný majitel jednotky a členové výboru. Stejným způsobem můžete vytvářet nebo editovat například události v kalendáři.
Ano. Pro tyto účely jsme vytvořili tzv. „Osobní složky”. Každá osobní složka je přiřazena k danému majiteli jednotky a vidí ji pouze on a výbor SVJ. Tyto složky slouží pro nahrávání osobních dokumentů, jako jsou právě vyúčtování nebo výnosy ze SVJ. Výbor tyto složky vidí v Dokumentech, kde je složka s názvem například „Osobní složky” a v ní složky jednotlivých majitelů pojmenované jejich jménem. Daný majitel následně vidí v dokumentech pouze svou složku a její obsah.
Pro přístup rodinnému příslušníkovi nebo osobě jednající na základě plné moci majitele jednotky máme k dispozici tzv. „Oprávněné osoby”. Stačí jen vytvořit nového uživatele, zvolit funkci Oprávněná osoba, přiřadit, pod kterého majitele jednotky patří a to je vše. Poté oprávněné osobě přijde e-mail s přístupem do SVJ Aplikace a může se přihlásit se stejným pohledem a přístupem jako majitel jednotky, ke kterému je přiřazen. Také je možné založit přístup pouze oprávněné osobě, aniž by v SVJ Aplikaci byl registrovaný majitel jednotky.
Rozhodně ano. Vždy jsme vám k dispozici, abychom zodpověděli jakékoliv dotazy, vysvětlili celou funkcionalitu a rádi za vámi přijedeme nebo se s vámi spojíme vzdáleně, abychom vám pomohli nejen s prvními kroky. V SVJ Aplikaci má navíc každý záložku „Nápověda”, ve které je podrobně popsaná každá část, funkce a nastavení aplikace. Není se ale čeho obávat. Celou aplikaci jsme od začátku navrhli tak, aby byla intuitivní, jednoduše ovladatelná a přehledná.
Žádné složité přihlašování do jednoho SVJ, odhlašování a následně přihlašování do dalšího SVJ. Stačí se jednou přihlásit s jedním přihlašovacím údajem a poté už jen volíte, které SVJ chcete zobrazit. Po přihlášení uvidíte v horní části aplikace rozbalovací seznam s názvy SVJ, ke kterým máte přístup. Stačí vybrat, kliknout a jste okamžitě v požadovaném SVJ.
Úhrady za službu SVJ Aplikace můžete provést formou měsíční nebo roční frekvence plateb. Fakturace probíhá formou zálohové faktury a po jejím uhrazení zasíláme vyrovnávací fakturu jako daňový doklad. Celou svou fakturační historii včetně dokladů uchováváme k dispozici členům výboru SVJ, kteří ji najdou v aplikaci pod položkou Fakturace.
Podpora SVJ Aplikace funguje převážně na e-mailové adrese podpora@svjaplikace.cz. K tomu má každé SVJ přiděleného zástupce, který se stará o všechny dotazy a potřeby daného SVJ.

Na veškeré podněty reagujeme téměř okamžitě. Pracovní dobu jako takovou nemáme. Víme, že práce výboru probíhá i po pracovní době, a proto jsme k dispozici až do večerních hodin.
Rozhodně ano! Již od začátku vývoje jsme úzce spolupracovali s advokátní kanceláří, která nám pomohla SVJ Aplikaci vytvořit tak, aby splňovala veškerá nařízení GDPR a bezpečnost. Informace o tom, jak pracujeme s osobními údaji si můžete přečíst zde.

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?
Napište nám...

Vaše zpráva byla odeslána. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.