Otázky a odpovědi
Vy máte otázku, my máme odpověď.
Nejčastější otázky a odpovědi
Vy máte otázku, my máme odpověď. A pokud tady odpověď nenajdete, využijte kontaktní formulář níže. Rádi odpovíme na všechny dotazy.
Máte vlastní zkušenosti s fungováním a prací ve výboru SVJ?
Zkušenosti s činností výboru máme. Vlastně díky tomu vznikla myšlenka vytvořit program pro společenství vlastníků, který bude efektivní, ušetří čas, zjednoduší práci výboru a zajistí v domě informovanost, organizovanost a komunikaci. Majitel SVJ Aplikace je sám ve výboru na pozici místopředsedy a díky tomu máme dostatek informací pro vytvoření SVJ Aplikace. Také s námi spolupracovaly dva výbory, které nám pomáhaly s jednotlivými funkcemi. Mimo to jsme v průběhu vývoje konzultovali celou funkcionalitu s notářskou i advokátní kanceláří a správcovskou firmou. Na základě všech těchto zkušeností vznikla SVJ Aplikace tak, jak ji dnes můžete využívat.
Instaluje se program SVJ Aplikace do počítače nebo je online?
Program SVJ Aplikace se neinstaluje do počítače. Je umístěný online, aby byl přístupný odkudkoliv a mohli jste se přihlásit z jakéhokoliv vašeho zařízení. Například z tabletu nebo mobilního telefonu.
Můžu s SVJ Aplikací pracovat na mobilním telefonu nebo tabletu?
Celou aplikaci jsme vytvořili tak, aby měla responzivní vzhled. Takže ano, SVJ Aplikaci můžete využívat i na mobilních zařízeních jako jsou tablety nebo mobilní telefony.
Můžu si SVJ Aplikaci před objednáním vyzkoušet nebo se do ní podívat?
Samozřejmě. K dispozici je demo, ve kterém se můžete podívat, jak celá SVJ Aplikace funguje a jakými funkcemi disponuje. Uvidíte kompletně celou aplikaci s demo daty. Můžete si tak projít vše ještě před objednáním.
Jak probíhá zavedení, registrace a instalace SVJ Aplikace?
Kontaktujte nás přes poptávkový formulář. My se ozveme zpět, domluvíme si podrobnosti a vytvoříme pro vás registrační formulář. Ten stačí jen vyplnit a odeslat. Poté vše zkontrolujeme, připravíme celé prostředí pro vaše SVJ a odešleme vám přístupy.
Můžu určovat obsah pouze pro výbor a obsah určený všem společníkům?
Ano. Například u dokumentů zvolíte, zda jsou viditelné pouze výboru nebo je k vidění všem členům SVJ. Můžete vytvářet i složky, které nastavíte viditelné pouze pro výbor a veškerý obsah umístěný v těchto složkách uvidí pouze výbor SVJ. U složek můžete vytvářet tzv. „Osobní složky”, ke kterým má přístup pouze daný majitel jednotky a členové výboru. Stejným způsobem můžete vytvářet nebo editovat například události v kalendáři.
Můžu nahrát soubor, například vyúčtování, který je určený pouze pro jednoho společníka?
Ano. Pro tyto účely jsme vytvořili tzv. „Osobní složky”. Každá osobní složka je přiřazena k danému majiteli jednotky a vidí ji pouze on a výbor SVJ. Tyto složky slouží pro nahrávání osobních dokumentů, jako jsou právě vyúčtování nebo výnosy ze SVJ. Výbor tyto složky vidí v Dokumentech, kde je složka s názvem například „Osobní složky” a v ní složky jednotlivých majitelů pojmenované jejich jménem. Daný majitel následně vidí v dokumentech pouze svou složku a její obsah.
Je možné vytvořit přístup rodinnému příslušníkovi, aniž bych mu musel dávat své přihlašovací údaje?
Pro přístup rodinnému příslušníkovi nebo osobě jednající na základě plné moci majitele jednotky máme k dispozici tzv. „Oprávněné osoby”. Stačí jen vytvořit nového uživatele, zvolit funkci Oprávněná osoba, přiřadit, pod kterého majitele jednotky patří a to je vše. Poté oprávněné osobě přijde e-mail s přístupem do SVJ Aplikace a může se přihlásit se stejným pohledem a přístupem jako majitel jednotky, ke kterému je přiřazen. Také je možné založit přístup pouze oprávněné osobě, aniž by v SVJ Aplikaci byl registrovaný majitel jednotky.
Naučíte nás pracovat se SVJ Aplikací?
Rozhodně ano. Vždy jsme vám k dispozici, abychom zodpověděli jakékoliv dotazy, vysvětlili celou funkcionalitu a rádi za vámi přijedeme nebo se s vámi spojíme vzdáleně, abychom vám pomohli nejen s prvními kroky. V SVJ Aplikaci má navíc každý záložku „Nápověda”, ve které je podrobně popsaná každá část, funkce a nastavení aplikace. Není se ale čeho obávat. Celou aplikaci jsme od začátku navrhli tak, aby byla intuitivní, jednoduše ovladatelná a přehledná.
Jak je to s přihlášením, pokud jsem společníkem ve více SVJ, které využívají SVJ Aplikaci?
Žádné složité přihlašování do jednoho SVJ, odhlašování a následně přihlašování do dalšího SVJ. Stačí se jednou přihlásit s jedním přihlašovacím údajem a poté už jen volíte, které SVJ chcete zobrazit. Po přihlášení uvidíte v horní části aplikace rozbalovací seznam s názvy SVJ, ke kterým máte přístup. Stačí vybrat, kliknout a jste okamžitě v požadovaném SVJ.
Jakým způsobem je SVJ Aplikace zpoplatněná?
Úhrady za službu SVJ Aplikace můžete provést formou měsíční nebo roční frekvence plateb. Fakturace probíhá formou zálohové faktury a po jejím uhrazení zasíláme vyrovnávací fakturu jako daňový doklad. Celou svou fakturační historii včetně dokladů uchováváme k dispozici členům výboru SVJ, kteří ji najdou v aplikaci pod položkou Fakturace.
Jak funguje podpora a servis SVJ Aplikace?
Podpora SVJ Aplikace funguje převážně na e-mailové adrese podpora@svjaplikace.cz. K tomu má každé SVJ přiděleného zástupce, který se stará o všechny dotazy a potřeby daného SVJ.
Na veškeré podněty reagujeme téměř okamžitě. Pracovní dobu jako takovou nemáme. Víme, že práce výboru probíhá i po pracovní době, a proto jsme k dispozici až do večerních hodin.
Na veškeré podněty reagujeme téměř okamžitě. Pracovní dobu jako takovou nemáme. Víme, že práce výboru probíhá i po pracovní době, a proto jsme k dispozici až do večerních hodin.
Splňujete všechny povinnosti v rámci evropského nařízení GDPR?
Rozhodně ano! Již od začátku vývoje jsme úzce spolupracovali s advokátní kanceláří, která nám pomohla SVJ Aplikaci vytvořit tak, aby splňovala veškerá nařízení GDPR a bezpečnost. Informace o tom, jak pracujeme s osobními údaji si můžete přečíst zde.